ارز دیجیتال

دنیای ارز

ارز دیجیتال

دنیای ارز

  • ۰
  • ۰

لباس بچگانه

راه اندازی تولید لباس بچه

شروع و استارت تولیدی لباس بچگانه نیازمند تخصص و مهارت ویژه و تلاش می باشد. علاوه بر تسلط از بازار پوشاک کودکان و نحوه تولید محصولات با کیفیت و داشتن سرمایه اولیه نیز بسیار مهم است. در این مقاله عالی مراحل تولید لباس و راه اندازی تولیدی پوشاک بچگانه بیشتر آشنا می کند.

 

مرحله اولیه برای شروع تولیدی پوشاک بچه گانه :

در مرحله اول باید هدف گذاری جدی و دقیقی برای استارت کار انجام دهید و در مسیر تاسیس و راه اندازی کارگاه تولید لباس کودک ممکن است هزینه های غیر قابل پیش بینی شده و هم چنین ضررهای متحمل شوید و باید در شروع این مسیر صبور و پر تلاش باشید.

موارد اولیه برای شروع تولید پوشاک به صورت کلی:

فراهم نمودن مکان و چرخ خیاطی صنعتی و وسایل مناسب مورد نیاز
استخدام چندین نیرو چرخکار وسط کار اتوکار در بخش های مختلف
استخدام برشکار وساخت الگو
خرید مواد اولیه و پارچه
فروش و بازاریابی که بسار مهم است

از پیش نیاز های نا مشهودی که حتما باید به آنها اشراف داشته باشید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
کسب اطلاعات دقیق در مورد پارچه

تحقیق و بررسی بازار پارچه

بازار کار را برسی کنید تا بتوانید با تصمیمات درست در زمان های مناسب بیشترین درصد سود را ببرید.
با افراد موفق در زمینه کاریتان بیشترین همکاری را داشته باشید.
منطقی هزینه کنید تا در آینده با مشکل موجه نشوید.

مراحل تولید لباس بچه گانه :

1-پارچه

انتخاب پارچه خیلی مهم و جنس نرم و لطیف داشته باشد

2-طراحی لباس

یک طراحی خاص میتواند فروش شما را خیلی راحت کند

3- دوخت لباس
دوخت مرتب و دقیق باعث دوام لباس بچگانه و رضایت مشتری میشود

4- الگو
مهترین ابزار در تولیدی لباس کودک هست. الگوی لباس بچه گانه، الگوی دامن، الگوی مانتو، الگوی کت و شلوار، الگوی پیراهن و هر لباسی که در تولیدی تهیه میشه باید دارای الگو باشد و این الگو باید بر اساس سلیقه و کاربرپسند تهیه شود.

5- برش
برش یک کار تخصصی و حرفه ای است و نحوه برش در زیبایی لباس و فروش آن تاثیر دارد پس باید برش ها به صورت دقیق و حرفه ای صورت بپذیرد.

6- وسط کاری
در این مرحله تکه های برش خورده پارچه بین چرخ کارهای وسط کار، پخش میشود. چرخکارهای وسط کار نقش مهمی در پروسه دوخت لباس دارند.

7- دوخت اولیه و نهایی
دوخت اولیه، برای دوخت اولیه، خیاط ها قسمت های برش خورده را طبق نقشه اصلی آماده می کنند. عملیاتی مثل گلدوزی، چاپ، لبه دوزی و هر تغییری در این مرحله انجام میشود.
دوخت نهایی، در این مرحله همه قسمت های برش خورده و دوخت های پایه، به هم دوخته میشوند و دوخت های اصلی روی لباس انجام میشود. در دوخت نهایی، هیچ قسمتی ناقص باقی نمی مونه و لباس به طور کامل دوخته میشود. بعد از دوخت نهایی و آماده شدن لباس برای وسط کاران ارسال میشود تا با چرخ های مخصوص روی درزها رو چرخکاری و تمیز کاری انجام بدهند.

8- اتوکشی لباس
با توجه به جنس پارچه، دمای مناسب انتخاب شده و چروک های لباس صاف میشود. درزها و همه خطوط دوخت هم باید به طور کامل اتوکشی شوند تا لباس تن خور مناسبی داشته باشد. در تولیدی های لباس از چندین نوع اتو برای این کار استفاده میشود. اتوی پرسی، اتوی بخار، اتو روی مانکن نمونه هایی از اتوکشی در تولیدی ها هستند که هر کدام برای کار خاصی استفاده میشود.

9- بسته بندی و تکمیل
در این مرحله لباس آماده فروش می شود نوع بسته بندی و نحوه ارائه به مشتری یکی از مهمترین ارکان فروش لباس کودک می باشد،میتوان با اسم و برند خود تولیدی بسته بندی شود.

  • ۰۰/۱۲/۰۴
  • mohamad komyli

بچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی